Muğla Haber Gazetesi

Datça Almanların ilgisini çekti

Datça Almanların ilgisini çekti
02 Kasım 2012 - 11:36

Almanya’nın Beşinci büyük tur operatörü olan Alltours Grubu ve bu grubun bünyesindeki Alltours Reisen ve Byebye 2011/2012 yılı turizm sezonunda cirosunu yüzde 5.5 artırarak 1.4 milyar Euro’ya çıkardı.

Aynı dönemde müşteri sayısında da yüzde 5.1’lik artış yaşayan Alltours, yolcu sayısını da 1 milyon 750 bine taşımayı başardı.

Alltours, Avusturya ve Hollanda gibi kimi kaynak pazarlarda hafif gerileme yaşarken ana Pazar kaynağı olan Almanya’da önemli artışlar kaydetti.

Datça yeni destinasyonlarda

Alltour Grubu Başkanı ve Kurucusu Willi Verhuven büyüme stratejileriyle ilgili Alman basınına yaptığı açıklamada, 2012/2013 yılı turizm sezonunda “Allsun Otelleri” gibi kendi markalarına daha fazla yöneleceklerini ve kataloglarına klasikleşmiş isimler dışında yeni destinasyonlar ekleyeceklerini belirtti.

Verhuven 2012/2013 kataloglarına ilk defa giren Türkiye’de Datça, Yunanistan’da Skala Potamia ve Karadamena’yı, Dominik Cumhuriyeti’ndeki Bota Chica Juan Dolio ve Bayahibe’yi yeni destinasyonlar olarak örnek gösterdi.

Verhuven, “Datça’yı paket tur kataloğuna alan ilk Alman tur operatörüyüz ve ilgiden memnunuz”dedi.

ALltours Grubu, 2012/2013 sezonuna bin 600 otelin bulunduğu 6 katalogla giriyor. Bu otellerdeki 110 bin yatağın 35 bini sadece Alltours üzerinden alınabiliyor.

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

KÖŞE YAZARLARI
Hava durumu
İMSAK-
GÜNEŞ-
ÖĞLE-
İKİNDİ-
AKŞAM-
YATSI-

Mugla Haber Gazetesi - Atilla Taha