MUTSO’dan üyelere Kişisel Gelişim semineri

Muğla Ticaret ve Sanayi Odası (MUTSO) tarafından üyelerine kurumsal iletişim konusunda eğitim verdi. MUTSO salonunda düzenlenen eğitim seminerine MUTSO Meclis Başkanı Hilmi Giresun, Yönetim Kurulu Başkanı Bülent Karakuş Yönetim...

MUTSO’dan üyelere Kişisel Gelişim semineri

Muğla Ticaret ve Sanayi Odası (MUTSO) tarafından üyelerine kurumsal iletişim konusunda eğitim verdi. MUTSO salonunda düzenlenen eğitim seminerine MUTSO Meclis Başkanı Hilmi Giresun, Yönetim Kurulu Başkanı Bülent Karakuş Yönetim Kurulu ve oda üyeleri katıldı.

Geçmiş dönemlerde hizmet veren tüm başkan, yönetici ve üyeleri anarak konuşmasına başlayan MUTSO Meclis Başkanı Hilmi Giresun “Yönetime geldiğimiz andan itibaren, tüm çalışmalarımızı “Üyelerimiz oda için değil, oda üyelerimiz için vardır” felsefesiyle yola çıktık. Üyelerimize daha kaliteli ve daha iyi hizmet sunmak adına ve yerinde hizmet verebilmek için çabaladık ve bunun sonucu olarak da ilk olarak yatağan, ortaca ve datça ilçelerimizde temsilciliklerimizi derhal hizmete geçirdik” dedi.

Meclis Başkanı Giresun’un ardından konuşan MUTSO Başkanı Bülent Karakuş Muğla’nın turizmden ve ticaretten aldığı payı yükseltmek için gerekli çalışmaları planlayarak ve uygulayamaya koyduklarını belirterek, “Turizmin çeşitlendirilmesi adına yılda en az 25 bin kişinin yürüyeceği 796 km’lik “Karia’da Yaşam Yürüyüş Yolu” projemizi gerçekleştirdik. 2013 yılından itibaren il ekonomisine olağanüstü katkıları hissedilecektir” derken, Muğla için yaşamsal öneme sahip olduğunu düşündükleri uluslararası fuar merkezi projesi için İDTM’ den 1 milyon TL ve GEKA‘ dan 3 milyon TL olmak üzere toplam 4 milyon kaynak yarattıklarını söyledi.

Kurumsal İletişim eğitimi için kürsüye çıkan Dr. Şaban Kızıldağ stand-up tarzında “İşletmelerde Başarının Formülü: 5K 1N” Konulu Kurumsal İletişim Eğitimi gerçekleştirdi. Başarılı bir kurumsal iletişim için kesintisiz çalışma, koşullara ayak uydurma, kişisel kalite, kurumsal kimlik ve kurumsal bütünlüğün önemine dikkat çeken Kızıldağ, başarılı bir kurum olmak için kurum içerisindeki her kademede liderlik olması gerektiğini vurgulayarak eşit bir yönetim anlayışına sahip olmak gerektiğini dile getirdi.

Kurum içindeki süreçlerde gönüllülük esasına dayanmayan bir anlayışın sistemde tıkanmalara sebep olacağını ifade ederek kolaylaştırma ilkesine dayanarak gerçekleştirilen eylemlerin süreç akışlarını hızlandırarak daha yüksek bir iletişimin gerçekleşeceğini ifade eden Kızıldağ, “Bugün Türkiye’deki işletmelerin %90’ı aile şirketi. Ve bunların hepsi kurumsallaşmadan klasik yönetim anlayışı ile yönetilmekte. Bu anlayıştan dolayı çoğu varlığını devam ettiremiyor ya da belli bir standardın üstüne çıkamıyor. Artık klasik yönetim anlayışından vazgeçip kurumsallaşarak işletmenim her alanında kurumsal kimlikte bir bütünlük sağlanmalı ve müşteri odaklı bir yaklaşım benimsenerek işletmenin marka değeri artırılmalıdır” dedi.

Bu haber toplam 92 defa okunmuştur

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.