Muğla Haber Gazetesi

Bodrum Belediyesi’nde standart yükseliyor

Bodrum Belediyesi’nde standart yükseliyor
12 Şubat 2016 - 9:56

Bodrum Belediyesi’nin kendi personeli ile yazılımını geliştirip hizmete sunduğu, “Yönetim Bilgi Sistemi” çalışmalarını inceleyen Bodrum Belediye Başkanı Mehmet Kocadon vatandaşlara daha hızlı hizmet sunmak için aralıksız çalıştıklarını söyledi.

Bodrum Belediyesi Kalite Yönetim Sistem Koordinatörlüğü ve Bilgi İşlem Müdürlüğü bünyesinde kurulan Yazılım Geliştirme Grubu, İmar ve Şehircilik Müdürlüğü fonksiyonlarına uygun geliştirilen, Yönetim Bilgi Sisteminin işleyişi hakkında Başkan Mehmet Kocadon’a bilgi verdi. Toplantıya Yazılım Geliştirme Grubundan sorumlu Bodrum Belediyesi Kalite Yönetim Sistem Koordinatörü Cemal Bozkurt ve Bodrum Belediyesi Bilgi İşlem Müdürü Fahrettin Demirel ile Yazılım Geliştirme Grubunda görevli belediye personeli Eray Bartan, Kürşat Kahveci, Necati Dizman, Ufuk Borucu, Hüseyin Şişman ve Serkan Akalan katıldı. Yapılan sunumda, Aralık 2015’te faaliyete geçirilen Yönetim Bilgi Sisteminin işleyişi, vatandaşların yararlandığı hizmetler, bu güne kadar yapılan işlemler, sistemi kullanan yönetici ve personelin sorumlulukları ve çeşitli veri analizleri hakkında Başkan Mehmet Kocadon’a bilgi verildi.

Kocadon: Daha hızlı ve kolay hizmet

Bodrum Belediye Başkanı Mehmet Kocadon, vatandaşların belediye hizmetlerini etkin ve hızlı bir şekilde alabilmesi için tüm imkanları sağlamaya çalıştıklarını ifade ederek, “Çalışma, vatandaşların İmar ve Şehircilik Müdürlüğündeki imar ile ilgili işlemlerini büyük ölçüde kolaylaştırıyor. İşlerin daha hızlı bir şekilde yürümesini sağlıyor. Bodrum Belediyesi ekibimiz, geliştirdiği yazılımla evrak takibini vatandaşlar açısından kontrol edilebilir hale getirdi. Bodrum Belediyesi İmar ve Şehircilik Müdürlüğüne yapılan tüm başvurular, mülk sahibine ve proje mükellefine ayrı ayrı SMS ile bildiriliyor. Müdürlük bünyesindeki işleyişi de hızlandıran sistem, vatandaşların belediyeye gelmeden evraklarını takip etmelerine de imkan verecek. Gelişen teknolojik imkanlardan yararlanarak hizmet standartlarımızı her geçen gün biraz daha yükseltiyoruz. Bu çalışmaya katkı sağlayan tüm belediye personelimize teşekkür ediyorum.” dedi.

Kalite Yönetim Sistem Koordinatörlüğünün 2015 yılı Haziran ayında başlattığı süreç analiz çalışmaları sonucunda, İmar ve Şehircilik Müdürlüğü için geliştirilen yazılım ile birimlerin iş akışlarına uygun veri tabloları hazırlanarak, hizmet kalitesinin artırılmasına yönelik süreç iyileştirmesine gidildi. Eylül 2015 itibarıyla uygulamaya alınan “Yönetim Bilgi Sistemi” ile İmar ve Şehircilik Müdürlüğündeki talepleri için vatandaşa, hizmet süreçlerinin her aşamasında kısa mesaj ile bilgi verilmeye başlanıldı.

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

KÖŞE YAZARLARI
Hava durumu
İMSAK-
GÜNEŞ-
ÖĞLE-
İKİNDİ-
AKŞAM-
YATSI-

Mugla Haber Gazetesi - Atilla Taha