MUTSO tam not aldı

Muğla Ticaret ve Sanayi Odası (MUTSO) Kalite Yönetim Sistemi Gözetim Denetimini başarıyla geçirdi.TS EN ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi gereğince her yıl denetim geçiren Muğla Ticaret ve Sanayi Odası (MUTSO)’nın bu yılki...

MUTSO tam not aldı

Muğla Ticaret ve Sanayi Odası (MUTSO) Kalite Yönetim Sistemi Gözetim Denetimini başarıyla geçirdi.

TS EN ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi gereğince her yıl denetim geçiren Muğla Ticaret ve Sanayi Odası (MUTSO)’nın bu yılki Gözetim Denetimi başarıyla gerçekleştirildi.

Türk Standartları Enstitüsü (TSE) İzmir Belgelendirme Müdürlüğünden Baş Tetkikçi Zeki Kuzucu’nun gerçekleştirdiği denetim başarıyla sonuçlandı. MUTSO Kalite Yönetim Temsilci Avni Emre Günel ile birlikte tüm birimleri gezerek sistemin çalışmasını gözlemleyen Baş Tetkikçi Zeki Kuzucu, MUTSO’nun yürüttüğü sistemin uygun olduğunu ve başarılı bir şekilde yürütüldüğünü ifade etti.

ISO 9001 nedir?

ISO (International Organization for Standardization) Uluslar arası standardizasyon örgütünün oluşturduğu bir kalite yönetim sistemi standardıdır. ISO 9001 Belgesi ise ilgili kuruluşun ürün veya hizmetlerinin uluslararası kabul görmüş bir yönetim sistemine uygun olarak sevk ve idare edilen bir yönetim anlayışının sonucunda ortaya konduğu ve dolayısı ile kuruluşun ürün ve hizmet kalitesinin sürekliliğinin sağlanabileceğinin bir güvencesini belirler.

ISO 9001:2008’in Yararları

Çalışanların kalite bilincinde artış sağlanması,İşletmenin piyasa itibarında artış sağlanması,Pazarlama faaliyetlerinde rakiplerden farlılık sağlanması,İşletmenin uluslararası geçerliliğe sahip bir kalite belgesi edinmesinin getirdiği ticari avantajlardan yararlanabilme,Müşteri memnuniyetinde ve müşteri sadakatinde artış sağlanması,Hata oranlarında azalma sağlanması,Girdi, üretim ve son kontrollerin etkin olarak yapılmasının sağlanması,Tedarikçilerin seçiminde, değerlendirilmesinde ve takibinde kolaylık sağlanması,İşletme içi yetki ve sorumlulukların tespitinde ve dağıtılmasında kolaylık sağlanması,İşletme faaliyetlerinin standartlaştırılmasını sağlayacak dökümantasyonun (altyapının) oluşturulması,Geçmişe yönelik kayıtların düzenli bir şekilde tutulmasını sağlayacak altyapının oluşturulması,Veriler ve istatistiksel ölçümler doğrultusunda durum analizlerinin yapılabilmesi ve geleceğe yönelik kararlarda bu analiz sonuçlarının kullanılabilmesi,Kurumsallaşma yolunda önemli bir adım atılmış olması.

Bu haber toplam 155 defa okunmuştur

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.