Datça Almanların ilgisini çekti
Almanya’nın Beşinci büyük tur operatörü olan Alltours Grubu ve bu grubun bünyesindeki Alltours Reisen ve Byebye 2011/2012 yılı turizm sezonunda cirosunu yüzde 5.5 artırarak 1.4 milyar Euro’ya çıkardı.Aynı dönemde müşteri...
Almanya’nın Beşinci büyük tur operatörü olan Alltours Grubu ve bu grubun bünyesindeki Alltours Reisen ve Byebye 2011/2012 yılı turizm sezonunda cirosunu yüzde 5.5 artırarak 1.4 milyar Euro’ya çıkardı.
Aynı dönemde müşteri sayısında da yüzde 5.1’lik artış yaşayan Alltours, yolcu sayısını da 1 milyon 750 bine taşımayı başardı.
Alltours, Avusturya ve Hollanda gibi kimi kaynak pazarlarda hafif gerileme yaşarken ana Pazar kaynağı olan Almanya’da önemli artışlar kaydetti.
Datça yeni destinasyonlarda
Alltour Grubu Başkanı ve Kurucusu Willi Verhuven büyüme stratejileriyle ilgili Alman basınına yaptığı açıklamada, 2012/2013 yılı turizm sezonunda “Allsun Otelleri” gibi kendi markalarına daha fazla yöneleceklerini ve kataloglarına klasikleşmiş isimler dışında yeni destinasyonlar ekleyeceklerini belirtti.
Verhuven 2012/2013 kataloglarına ilk defa giren Türkiye’de Datça, Yunanistan’da Skala Potamia ve Karadamena’yı, Dominik Cumhuriyeti’ndeki Bota Chica Juan Dolio ve Bayahibe’yi yeni destinasyonlar olarak örnek gösterdi.
Verhuven, “Datça’yı paket tur kataloğuna alan ilk Alman tur operatörüyüz ve ilgiden memnunuz”dedi.
ALltours Grubu, 2012/2013 sezonuna bin 600 otelin bulunduğu 6 katalogla giriyor. Bu otellerdeki 110 bin yatağın 35 bini sadece Alltours üzerinden alınabiliyor.
Bu haber toplam 210 defa okunmuştur
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.