Balarısı’nın etkinlikleri sürüyor

Özel Balarısı Kreş ve Gündüz Bakımevi’nin etkinlikleri aralıksız olarak sürerken, minik öğrencilerin çalışmalarından oluşan Yılsonu Sergisi açıldı ve Bahar Şenliği gerçekleştirildi.5. yıl eğitim dönemine devam eden...

Balarısı’nın etkinlikleri sürüyor

Özel Balarısı Kreş ve Gündüz Bakımevi’nin etkinlikleri aralıksız olarak sürerken, minik öğrencilerin çalışmalarından oluşan Yılsonu Sergisi açıldı ve Bahar Şenliği gerçekleştirildi.

5. yıl eğitim dönemine devam eden Özel Balarısı Kreş ve Gündüz Bakımevi başarılı bir etkinliğe daha imza attı. Bütün bir yıl boyunca öğretmenlerin gözetimindeki öğrencilerin, hayal gücü ve becerileriyle meydana getirdikleri el işi ürünleri, kuruluşun bahçesinde sergilendi.

Bununla beraber her yıl Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramını coşkuyla kutlayan Balarısı Kreş ve Gündüz Bakımevi, 23 Nisan ı takip eden bir hafta boyunca ‘Bahar Şenliği’ etkinliğini de güle oynaya tamamladı.

Bu çerçevede çocuk öğrenciler; çuval yarışı, süt içme yarışı, üstüne oturarak balon patlatma yarışı, bayrak kapma yarışı gibi eğlenceli faaliyetler yaptılar.

Balarısı Kreş ve Gündüz Bakımevi Muğla’da Ekim 2008 yılında eğitim-öğretim hayatına başladığından itibaren ilklerin kreşi olmayı başarabilmiş bir kuruluş. Her zaman yapılması zor fakat çocuklar için yararlı olabilecek uğraşların içinde olmayı kendisine ilke edinmiş. Balarısı Kreş Personelinin tamamı Üniversitelerin Çocuk Gelişimi bölümlerinden mezun  olup her biri tecrübeli ve gerek sertifika programlarıyla gerekse hizmetiçi eğitimlerle kendilerini sürekli geliştiren bir yapıya sahip. Balarısı Kreş ahşap dokusu, geniş ve korunaklı bahçesi ile çok iyi restore edilmiş tescilli bir Muğla evi. Eski Muğla’nın dar sokaklarından Yağcılar İşhanı Arkasındaki sokakta bulunurken,  araç gürültüsünden, egzoz dumanından, şehir kirliliğinden, trafikten uzak çocuklar için emin ve güvenilir bir yapıya sahip.

Balarası Kreşi; miniklere okula ve geleceğe son derece etkin bir şekilde hazırlarken yetkilileri ise amaçlarını şu şekilde özetliyor: “  Öncelikle bakıcı olmadığımızı ifade etmek isteriz. Çocukların bedensel, zihinsel, bilişsel sosyal ve duygusal yönden gelişmelerini, temel alışkanlıklar (kendi kendine yemek yeme, uyuma, tuvalet eğitiminin doğru ve sağlıklı şekilde tamamlanması, temizlik gereksinimini yardımsız giderebilme, giyinip soyunma vb) kazanmalarını sağlamak, özgüvenini kazanmış hayır demeyi bilen, kendini ifade edebilen, çözüm üretebilen, sorumluluklarını bilen, hayal dünyaları geniş, araştırmacı ve üretken çocukların yetişmesine yardımcı olmak, onları düşünmeye ve öğrenmeye motive etmeyi öğretmek, okul ile aile arasında yakın ilişkiler kurularak işbirliği sağlanarak, ana dili çalışmaları ile dil gelişimi zenginleştirilerek, ruhsal yönden güçlü ve dengeli bir kişiliğe sahip olmaları sağlamaktır. Arkadaşlık, dayanışma, paylaşma ve grup uyumu teşvik edilerek toplumda uyumlu, faal bireyler yetiştirilerek, başkalarının düşüncelerine saygılı olmasını öğreneceği ortamlar oluşturularak, kitap saygısı ve sevgisini çocuğa kazandırmaktır.

Her çocuğun farklı bir birey olduğu, hakkı olan sevgi ve saygı ortamında gereksinimlerinin tutarlı ve güvenli bir şekilde karşılandığı, ona sağlanan eğitim olanaklarıyla öğrenmenin zevkli hale geldiği, kendisinin farkında, çağdaş ve duyarlı çocuklar yetiştirmek, eğitim anlayışımızın temelini oluşturmaktadır.”

Bu haber toplam 159 defa okunmuştur

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.